perjantai 6. kesäkuuta 2014

SE ON SORONOO!!

Mulla on ollut oikein masisteluviikot. Ei oo oikeen kiinnostanu mikään muu kun pötköttely. Enkä oo jaksanu kameraakaan roudata mukana, mikä nyt vähän harmittaa. Olen ollut kuitenkin ihan iloinen. Viettanyt paljon aikaa  mun ihanan DarwinFamilyn kanssa. Ei siis hostperheen vaan aivan toisen perheen kanssa. Vietetään kaikki viikonloput Byronin luona ja tehään kaikkea kivaa. Ja nukutaan siskonpedissä. Mua kyllä kuulemma uhkaa häätö meidän perhepedistä. Muka valtaan koko sängyn ja potkin muita, mutta myös halin kaikkia. Eli tää on vähän plusmiinusnolla. Informeeraan myöhemmin miten tilanne etenee. Niin  ja vietettiin Ashleyn synttäreitä! Nyt hän on jo vanha kanttura. Ja huomenna juhlitaan Adrianan synttäreitä! Hän on vielä vanhempi kanttura. Mutta minä olen vanhin. Ja viisain tietysti.


MMMMMMM...

Minu ihana junnu!

Meiku ja GEmma




Dagen efter..


Huomenna siis koittaa lähtö tästä perheestä. Mennään tänään illastamaan ja syömään kakkua. Vähän haikeat fiilikset, mutta olen myös tosi helpottunut. Itkin tänään kun laitoin beibia viimestä kertaa unille. Oho kuulosti ihan kun vauva olis kuollut. Tarkoitin kuitenkin ihan päiväunia. Töitä vähän koitin metsästää, mutta ei napannut. Joten menen nyt toiseen perheeseen kaihtimaan lapsosia muutamaksi viikoksi kunnes löydän jotakin säädyllistä. Onhan minulle tietenkin tullut jo jos jonkinmoista työtarjousta. Laitoin siis tällaisen ilmoituksen paikalliselle työnhaku-ostetaan-myydaan yms. sivustolle. 5 manaattia sen jälkeen, kun laitoin sen ilmoituksen, alkoivat puhelinlangat laulamaan. Ensimmäinen työtarjous: "Hey Laura, are you interested in some threesome with me and my girlfriend? If yes the payment will be neg". Seuraavaksi tuli puhelu. Mies intialaisen aksentin siivittämänä tarjosi mulle hierojan työtä. Hotelleissa. 400 $ tunnissa. Eikä tarvitse mitään kokemusta. Paree olla aika hyvä hieronta. En minä ole koskaan hieronnasta maksanut 60 euroa enempää. Kolmanneksi tulee puhelu, joka kuulosti varsin varteenotettavalta. Tarvitaan assistenttia, joka keittelee kahvia, vastailee meileihin ja kopioi papereita. Olin, että no joo, täähän on hyvä. Sitten mies puhelimessa teki pienen lisäyksen työtehtäviin: "and when there's nothing to copy, you do some massaging". Tässä olis tuntipalkka 70 $ tunnissa.


Ihan vain tulin nyt ilmoittamaan, että vielä henki pihisee ja kaikki hyvin. AINIIIN!! Kultakaloilla ei kauhean hyvin henki pihise:



Kevyet mullat Speedy.

Larppa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti