torstai 12. kesäkuuta 2014

Voi pylly

Hehhei, kyllahan arsyttaa. En ole saanut aikaiseksi hankkia uutta adapteria, joten konettakaan en voi kayttaa. Mulla oli siis lainassa perheen adapteri ja nyt vaihdoin hetkeksi aikaa toiseen perheeseen niin ei ole enaa adapteria. Eli kirjottelen tabletilla, missa on englanninkieleksi ennustava tekstin syotto. Vai miksi sita kutsutaaan. En tieda.

No mutta. Perjantain illallistamiset meni ihanasti. Voi mika ihana ilta. Kun muut kai viela soi, livahdettiin perheen 4vee tyton kanssa meren aarelle sellaiselle kannelle tanssimaan. Oli livemusiikkia ja kaikkee. Niin ja tahtitaivas. Opetin hanelle valssin askeleet. Ja pyorittiin niin etta huimasi ja sitten pitikin kaatua. Ja jalkkariksi mentiin hakemaan jaatelot. Ja poika istui minun syliin syomaan jatskia, joka paatyi tietysti mun jaloille. Ja koko poika oli ihan jaatelossa. Sitten mua nauratti niin, etta valautin vahingossa omasta jatskista pojan selalle. Tytto oli harmissaan minun jaloista niin se alkoi siivoamaan niita. Mutta oikeasti han vain levitti jatskia enemman.  Sitten itkettiin. Ja kotona viela hostmaman kanssa otettiin ehka vahan viinta. Mulla on jo vahan ikava.

Eli nyt oon uudessa perheessa tovin kaitsemassa identtisia kaksosia! Perhe on ihana ja hyvin pyyhkii. Niin siis en vielakaan paassyt Darwinista mihinkaan.

Sikkehyvaa viikonloppua! Mun viikonloppu menee parannusten tekemisessa. Aijon lukea paljon.

Ainiin! Tuhosin (TAAS!!?) minun hiukset ja ahdistuin sitten tosi pahasti niin saksin suuren osan niista POIS! Ja otsis on kans back! Tuosta toisesta kuvasta voitte siis huomata upean brunan lisaksi uuden hiusluukin. Alan olla jo aika hyva naissa parturileikeissa.

Palaan astioille kunhan saan ton koneen kayttoon. Arsyttaa talla tabletilla tihrustaa.








Lampimin kesaterveisin 
Lahden Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti