torstai 19. joulukuuta 2013

LAURA 21-VUOTIAS!

Lähdettiin 16.12 viettämään tytsyjen kanssa iltaa kylille suomivahvistusten; Nellyn, Janielan ja Niinan sekä sveitsiläisen Henriettan ja skottilaisen Katin kanssa. Kellon lyödessä 00.00 muikkelit kajauttivat ilmoille onnittelulaulun, joka melkein peitti klubimusiikin alleen. Olin tosi ylpeä minun muikkeleista. Ilta meni tanssahdellessa ja pitäessä hauskaa, olinhan juuri virallisesti siirtynyt aikuisten liigaan kaikkialla maailmassa. Tai itseasiassa aikaeron huomioon ottaen en ehkä ollutkaan... Enivei, kolmen jälkeen mentiin pizzan kautta mopedikyydeillä takaisin "kotio" ja nukkumaan!
Henriet, Kat, Janiela, meikuli, Nelly ja Niina

Seuraava aamu alkoi kuin mikä tahansa tavallinen päivä. Heräsin anivarhain ja menin hostellin sisäpihalle aamupalalle. Lisää onnittelulauluja sateli saman tien. Lisäksi sain ihania lahjoja, mm. englantilainen James antoi mulle Extra Jossin (energiajuomalta maistuva jauhe, joka heitetään suuhun ja sitten vodkaa perään) ja indonesialainen Balto antoi Ouzo-shotteja heti aamusta. Sain myös suklaapatukan. Ja paljon haleja. Ja onnittelulaulun kitaralla säestettynä rannalla. Ja indonesialainen Bernie antoi auringonpaisteen siniseltä taivaalta. Aika pätevät lahjat, sanoisin. Aamupalan jälkeen lähdettiin rannalle viettämään päivää ja surffailemaan. Ostin itselleni synttärilahjaksi hieronnan, vartalokuorinnan ja kasvohoidon, joiden jälkeen menin takaisin biitsille nauttimaan hyvästä seurasta ja auringonlaskusta. Illalla mentiin hostellille ja LAITTAUDUTTIIN iltaa varten. Kyllä, varmaan ensimmäistä kertaa reissun päällä laittauduin. Ajelin jopa sääret ja yritin harjata hiukset. Hostellilta lähdettiin isolla porukalla taas paikalliselle klubille. Loppuillasta hävitin kaikki kaverit, joten otin taksin ja lähdin ettimään ihmisiä ympäri Kutaa (alue, jossa ollaan). Taksikuski oli niin hauska ja mukava, ajeltiin ympäriinsä ja kuski opetti mulle lisää indonesiaa. Taksikuski kertoi myös Indonesian historiasta ja maan politiikasta. Puolen tunnin jälkeen ehdin jo luovuttaa ja lähdettiin ajamaan takaisin hostellille ja kuinkas ollakaan, törmäsin matkalla Nellyyn, Janielaan ja Henriettaan. Poimittiin tytöt kyytiin ja takaisin hostellille. Täydellinen synttäripäivä!!

:D

21 heittoa ilmaan, Henriet ja James varmasti nautti. On nimittäin ruoka maistunut.